Sällskapsspel, alkohol, baksmälla, cigarr och portvin i solen.

Har ju inte skrivit på ett tag så här är en snabb recap på det ni missat:

I fredags var det spritprovning i skolan, after school på pubben och avslut hemma hos evelina med middag, allsång och sällskapsspel.

I lördags tvätta, snabb middag, förkrök hos Malin och Giggi, Evelina, Jenny, Patrik och Elias va oxå där. Därefter pubben, sen efterfest hos Morgan. Va himla kul kväll, mycke folk, bra stämning. Härlig fylla helt enkel.

Bakismonster, kyckling wok på Sandras balkong i solen och dålig volleyboll dag pga magont och illamående Det var söndagen det.

Igår var en bra dag. Började med promenad med thomas, hamnade hos Malin o giggi och fickade i Solen. Sen vart det lunch i solen med piggelin som förrätt. Skolan var inte illa den heller, cigarrprovning med portvin på skolans balkong. Solen sken och det var hur gott som helst, man kan ju inte klaga!


Efteråt hamnade jag, Sebbe och Malin i Hällefors för o inhandla Portvin till caigarrerna vi hade kvar. Det slutade med att jag och Malin skaffa en flaska gewurztraminer/ Riesling och charkuterier med Baguette, Melon och en äcklig kittost till Malin.
Vi hade handlat Rostbiff till varmrätt men vi vart så himla mätta på förrätten så de blev en promenad runt byn och Top Model/CSI-kväll istället.

Idag skiner solen ochså! Ska snart ta mig ner till Malin (om jag vågar väcka henne dvs, hon blev lite bitter på mig igår, haha). Idag blir det mera cigarr och portvin i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback