Ändrade planer som vanligt

De blev ingen gymnastik för min del, köksstädningen o disken tog alldeles för lång tid så jag började med maten för sent. Va så himla skakis efter kaffet och magsyreproduktionen va i full gång så jag va tvungen o äta innan kroppen fick helt spel. De vart got iaf, kyckling filé med röd och grön paprika, rödlök och uncle ben's soja och sesam sås med jasminris, värsta festmåltiden jämfört med den vanliga latis middan av en pirog och lite mackor. Har världens sämsta matvanor! Ska försöka följa med på onsdagens gymnastik träning istället.

Men nu e lägenheten fin igen iaf, de e så skönt när man e klar med städning, synd bara att jag e proffs på o stöka ner! De brukar skrämma pojken när han inser att o bo med mig skulle reta hans pedantiska städnerv :D

Börjar få lite pluggångest inför stora råvarukunskap och materiallära tentan som är nästa vecka, var så sent ute med o beställa böckerna att jag tvivlar på att dom dyker upp i tid. Ur positiv synvinkel kommer dom va här till omtentan om de nu skulle skita sig :) Ska försöka hitta nån o plugga med innan dess, det är alltid skönare när man är flera, informationen sätter sig bättre om man pratar om den! Har inte ens vågat titta på den gamla tentan som ligger uppe på blackboard, vill ju inte lägga på mer ångest i förväg.

Imorgon blir de rytm i matsal föreläsning och genomgång av restauranggenomförande (sjukt långt ord :p) de ska bli kul o få reda på hur de kommer gå till, har ju aldrig haft ett hantverksprov förrut, men jag tror att de kommer bli sjukt pirrigt. Kommer säkert skaka som ett asplöv och tappa nåt, ser ju ut som att jag har parkinson när jag e nervös!

Nej nu e de dags o krypa ner i sängen, ska ligga o slö titta på NCIS och sen sova som en stock :)



Kommentarer
» Sandra

Haha, nej är inte alls vältränad!! Bara lite kanske ;) Imorgon är det gymnastik igen och fest på kvällen!!

2010-03-09 » 17:43:12
URL: http://mathiasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback