Dagen som den varit hittils...

Malin kom över i förmiddags och vi pluggade lite inför skriftliga tentan, vet inte riktigt om de va nåt som fastna men, men de märker vi. blev något distraherade av min kisse som sprang runt som en galning, gjorde så att malin vart sugen o skaffa egen kisse, vilket ledde till att vi slösade tid på o bläddra genom katterna på Örebro katthem. de va ju vissa kissar där som va så himla söta! Min favorit va helt klart Reba för hon ser lite ut som min kisse gjorde när hon va bebis!



Vi drack iaf en halv liter kaffe var o de var ju inte så bra med tanke på att vi hade dekantering nu i eftermiddags. De gick ju så där o hälla försiktigt när man skaka av koffein, nervositeten hjälpte inte heller! Men de var roligt, ska försöka öva en massa på de innan provet, e sjukt många moment som ska göras på rätt sätt i rätt ordning, blir jobbigt o komma ihåg. Blev en hel del spill kan jag ju säga ^.^

Nu e de dags o laga lite mat, blir nog pojkens fläskfilé recept med basmati ris :) Sen bär det av till Malin för lite deknaterings och vin drickning o sen vidare till Sandra och Marika för o gratta Marika. Kvällen avslutas nog på pubben sen, härligt, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback