Helgen

Har varit en bra helg förrutom hostan o halsont så har de varit trevligt. Stod i baren med robin, va sjukt kul o se alla fulla polare, rätt ovanligt att jag inte oxå e full, så de e kul och se hur folk ser ut egentligen, haha!

Idag hade vi mysig tjejkväll på pubben med modevisning och vi provade BHar. Så klart hade dom inte min storlek de e inte lätt o få tag på 65DD/E eller 60F >.< får sluta vara tjock på insidan o bli lite tjock på utsidan oxå så jag kan få en mer normal BH-storlek. Men efteråt surfade jag och malin runt lite och jag hittade en sida som hette BHteamet.se dom hade lite BHar i min storlek så när de blir dags o köpa får jag beställa från dom!

Efter de va jag o Malin hemma hos mig och åt köttfärssås och makaroner med sked och chocolate chip cookies! Nu på kvällen har jag mest svurit åt min tekefon för 3-nätet har varit nere och jag kunde inte ringa min pojke :( De blev skype träff med Sandra istället för o kompensera min ensamhet . Dumma 3!

Men nu satte precis nätet igång igen, så klart är de för sent att ringa pojken nu så jag får väll bita ihop och ringa honom imorgon. Nu däremot är det definitivt sovdags! Ska upp om 5½ timma, så himla elakt o lägga kursintron 8:15 på måndag morgonar, vi brukar alltid ha ledigt måndag förmiddagar!

Natti natt!



(ps. Både mina gummistövlar och jeansjackan har kommit nu, e så himla nöjd! YAY! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback