Lång dag

Hade mitt första hantverksprov i dag, de gick relativt bra, gjorde bara några små missar men jag e ändå nöjd. Det kunde ha gått mycke sämre! Jag överlevde, YAY! De blir nya tag på fredag!

Förrutom de så har jag varit duktig och tvättat idag, de e så skönt när de e klart men sjukt tråkigt o göra. Roade mig mellan tripparna till tvättstugan med att designa om bloggen, vad tycker ni? Känns mycke luftigare och fräschare nu.


Just nu velar jag mellan att gå ner till pubben eller inte. Har inte tagit ut pengar så jag har inga kontanter o köpa nåt o dricka för, vet inte hur kul de kommer va om man inte kan dricka nånting alls, inte ens en läsk :/ Skippar nog de och bara degar framför tvn istället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback