Tillbaka i byn

Finns bara ett ord o sammanfatta min helg med MATKOMA! Va o åt på a la crepes på söder i lördags, va sjukt gott men efter både en matig gallete och supersöt crepes så va jag så himla mätt, försökte dricka lite cider efter men de gick bara inte, fanns inte plats i magen. Och igår lagade pojken mat, hade ätit snask hela dagen o sen åt vi rostade rotfrukter o potatis och roulader på parma, löfbiff, paprika och basilika i gräddsås. Kommer definitivt bli tjock av de här :D

Förutom att äta var vi på bio o såg Green Zone med Matt Damon, va en vanlig actionrulle, inget o hänga i julgranen men inte direkt dålig heller. Jag köpte en spegel till min hall oxå, ska bli skönt o slippa spegla sig stående på toaletten ^^

Nu ska jag iväg till Malin o plugga inför tentan imorgon, ska bli kul o se om jag kan nånting överhuvudtaget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback