Tenta, fest, sjuk

Jag fick VG på restaurangveckan, e sjukt förvånad men as lyrisk. Så himla kul o få ett bra betyg i ens egna yrke. Vi var ju tvungna o fira att examinationsveckan va över så jag, Malin och Evelina åt tacos och drack vin innan vi gick till pubben och mötte upp alla andra. Va bra stämning och jag hade sjukt trevligt. Jag och Malin stannade till tio innan vi gick hem till Evelina på efterfest (den skulle ha varit hos Elias men han hade däckat ). Det var skit kul där, mycke folk och, när datorn kände för de, bra musik. Evelinas kamera dök fram, det kan ju aldrig sluta bra. Sen när pontus kom på att Eve skulle upp tidigt idag så gick några hem och några av oss fortsatte hemma hos Malin. Lokalbefolkare dök upp (Harry, Niklas och nån rikard). Började känna mig krasslig så jag drog hem vid två-tiden.

Idag har jag mest legat i sängen och drukit persiko/mango te med massvis med honung i och ätit honungstoast. Har fått världens hosta och har sjukt ont i halsen. Så jag tänker nog ligga här och dricka te o titta på serier tills jag måste till pubben för o stå i baren vid 9 ikväll. Vet inte riktigt hur de kommer gå med tanke på att jag hörs dåligt i vanliga fall och nu e jag ännu hesare. Får jobba på mina handsignaler.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback