Fan va irriterad jag blir!

Jag förstår verkligen inte hur csn tänker. Förstår dom inte att dom förstör folks framtider? Jag trodde hela deras uppgift var att göra det möjligt för människor att kunna ta uppehåll från sina jobb för att studera på högre nivåer. Deras nya striktare policy är ju helt åt helvete!! Så jävla tråkigt när folk måste ta studieuppehåll bara för att csn är dumma i huvet! Gah!!!

Nej nu ska jag på volleyboll och zumba för att avreagera mig lite!! Lätt att jag kommer visualisera csn som bollen idag!!


Ps. Massa kramar till Gi och jag hoppas att allt går bra för henne i Stockholm!!



Kommentarer
» gi

Tack hjärtat! Jag sitter på världens tråkigaste möte nu (tur att ingen ser vad jag gör bakom datorn :p). Det var rena helvetes resan ner :/ PUSSIS! <3

2011-01-27 » 21:18:55
» Helena

Haha! Bra där gumman! PUSS!!!

2011-01-28 » 08:32:58
URL: http://hella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback