Definitivt en latmask

Va på långpromenad med Thomas, vi hamnade på stidar ute i skogen, va sjukt trevligt men man undrar ju varför de finns så många nertrampade stigar genom snön. E de lokalbefolkningen som ofta e ute o knatar i skogen eller e de skogsmullarna? :p

Orkade inte följa med på gymmet eller diska idag, men jag e tydligen ledig imorrn så vaför gör saker idag som man lika gärna kan skjuta upp tills imorrn? :)
Målade naglarna och tittade på numb3rs istället, va riktigt trevligt! Chock rosa nagellack som syster valt ut.

Nu e de bara en timma kvar innan de e dags o göra sig iordning för volleybollen så jag ska nog vara lite duktig o beställa böckerna som jag behöver till tentan nästa vecka (ännu en grej jag skjutit upp) o sen kolla på ett till avsnitt av numb3rsl, tänk att matte kan vara så undehållande! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback