sol-fika-skvaller

Jag och Sandra promenerade runt i byn i solen. Ska bli skönt när snön försvinner och man har lite skogsstigar o välja från, nu vart det istället promenera längs slaskiga vägar o bli sprejad av bilarna som åkte förbi. Men de va hätligt med värmen och att höra hur snön smälte och droppade från alla tak.

Därefter gick vi hem till mig eftersom jag hade rätt blöta fötter, converse i slask va en dum idé. Drack kaffe och snackade tjejsnack med senaste mysiga skvallret om fyllebyn :)
Fick ryck och städade och dammsög under tiden så jag har hållt mig lite till planen. Får se till och orka med disken oxå så har jag varit jätte duktig.

Funderar på att följa med Thomas och Sandra till deras gymnastik ikväll, själv e jag smidig som ett kassaskåp, kan inte hjula, stå på händer eller gå ner i brygga men de kan vara roligt o titta på och se vad dom har för sig där. Sandra ska tydligen börja träna på volter på en bom, låter läskigt. Hon har även fått för sig att hon ska lära mig hjula, många har försökt och misslyckats innan henne, men men hon får gott göra ett försök hon me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback