Sprit, sprit, sprit och mera sprit

Igår var de Tequila och Rom föreläsning och provning och idag var det whiskey, whisky och bourbon föreläsning och provning och imorgon är det cognac, brandy, grappa, calvados och fruktsprits föreläsning och provning. Känns som man konstant går runt med lätt huvudvärk och små lull från alla alkohol ånger, för att inte tala om avdomnad tunga o stickig näsa.


Hann med att åka till Karlskoga idag med Pontus, Evelina och Jonny iaf. Har storhandlat på Ica Maxi, skönt o ha mat hemma igen.

Förutom de så kollade jag upp vad jag fick på skriftliga tentan på förra kursen och jag är stolt över mitt G, va hundra på att jag hade fått underkänt!

Nu är det dags o ghöra tråkiga saker som att skriva CV för sommaren och jobba på min budget -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback