Feber

Hade feber när jag vakna imorrse så de blev ingen skola för mig idag, jävligt synd att miss ölprovningen. Ska tydligen ha varit 34 olika sorters öl. Inte för att jag ens gillar öl men de e ju fortfarande intressant

Så istället har jag ägnat dagen åt att spela facebook spel, tittat på numbers, fixat valberednings grejjer och försökt målat naglarna (gick inte så bra, kladda för mycke. Jag får vänta tills Giggi har tid att hjälpa mig. )

Nu är det dags för mig att göra mig iordning för o gå ner till sektionsmötet som börja kl 18, kommer nog vara ett kort möte. Vi ska välja FUM och det är ingen som nominerat sig så de lär bli bordlagt, samtidigt som jag tvivlar på att tillräckligt många ens kommer för att vi ska kunna rösta igenom nåt ens. Ska gå förbi gästis på vägen och se om jag hittar Gustaf, han har varit svår att få tag på hittils.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback