Rastlös som få!

Jag tror att jag har druckit för mycket kaffe idag för jag är helt speedad men jag orkar inte göra nåt åt saken. Har suttit med gruppen från 10 till halv fem idag och arbetat mer med B-uppsatsen. Det går framåt för oss men man blir ju helt cp i huvet tillslut. Det kommer vara så skönt när det här är över!

Förutom det så berättade Emil idag att volleybollen kommer ställas in för resten av terminen, vilket är sjukt trist! Men jag förstår honom dom har lagt de på en så knasig tid så folk har inte kunnat dyka upp. Jag hoppas verkligen att det startar igen till hösten!

På en helt annan not såg jag nyss att Lark rise to Candleford har startat igen så nu blir det dags att mysa ner sig i småby-livet på sena 1800-talet. Sjukt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback