Påskhelgen

Har haft en jätte härlig helg! I lördags va jag och pojken i sickla och tittade i affärer, åt pizza och gick på bio. Vi såg Bounty Hunter, kan ju säga att den va inte lika rolig som vi trodde den skulle vara. The ugly truth har kanske gett en lite förhöjda förhoppningar om Gerard Butlers komedikarriär för den va ju sjukt rolig!

I söndags va jag och luncha på String med syster och sofie, maten där är ju inte så mycke o hurra för men de e sjukt mysig atmosfär! Därefter blev det fika hos mina föräldrar med min senila mormor, de va förvånadsvärt roligt! Efetr vart det påskmiddag med familjen och utgång med syster och micke. Vi hamna först på Liffeys och spela biljard o sjöng allsång med de irländska bandet, därefter vart de rockkaraoke på Pub Anchor. Jag sjunger ju inte men de va sjukt kul o träffa gamla kompisar från tiden man va stammis där!

Igår skulle jag och pojken ha gått på skansen och njutit av vårvärmen, men de snöade -.- så de vart mys i soffan tills snön gav sig. Vi hamnade istället inne i stan för o hitta en ny handväska till mig, de blev en jätte fin en från Björn Borg! Fika på Bönor & Bakat och tapas på Caliente innan hem till soffan igen för mera mys, snacks och sträck tittning av serien White Collar (som e sjukt rolig förövrigt!)

Just nu sitter jag hos mina föräldrar o fördriver tid innan tåget tillbaka till byn går kl 18:01.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback