Latmask

Jag har inte riktigt orkat skriva mycke här direkt men nu har jag blivit inspirerad av en vän att börja igen Tydligen e de bara lite drygt i början när man inte kommit in i det. Så jag får väll ge det ett nytt försök o se om jag kommer in i det bättre den här gången.

För min del har de varit en ganska händelselös helg, Thomas lyckades övertala mig att följa med till gymmet igår så jag har grymt ont i benen och bröstmusklerna idag. På kvällen vart det 8 timmar tvätt. Va verkligen dags o ta tag i det.

I byn hände det inte så mycke, många va o jobba på saxå vad jag har förstått och på gästis va de bröllop med fyverkerier, va ganska roligt o se min katt sitta i fönstret o skälla på himlen (japp min katt tror att hon e hund ibland ^^ ).

Idag tänkte jag att jag skulle ge mig på disken i köket, kan ta ett tag de me. Jag måste verkligen sluta skjuta upp sånt som e tråkigt (diska, tvätta) tills att saker tar slut.
Sen e tanken att träna mage o rygg med thomas (gym-hitler som han kallar sig själv :p) och därefter misshandla armarna i volleyboll. Fast jämfört med sandra blir jag knappt röd.

Måste ner och köpa cigg oxå, kom på igår 10 min efter att direkten stängde att jag bara hade två kvar. >.<

Nu vill jag bara dela med mig av en cool video micke visa mig (musiken e inte så bra men videon e grym :) )




De va allt för nu, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback