pengar, pengar, pengar.


De känns som att pengar är det ända som livet handlar om nu, eller snarare saknaden av pengar. Jag förstår inte hur andra får studiebidraget och lånet att räcka. Jag får hjälp med mat och hyra kostnaderna men jag lyckas ändå känna mig konstant pank. Och om tre månader måste jag börja betala hyran själv, hur ska de gå då? 2700 kr mindre i plånboken varje månad. Usch! Känns som min roadtrip till England i sommar blir svår så då sviker jag min pojke oxå. :/ Det är inte lätt alltid. Nej nu ska jag ta en cigg o slut älta över skit jag inte kan ändra på. Kul med tenta imorrn oxå >.<

Dagens citat 25/3


Money does not make you happy but it quiets the nerves
~Sean O'Casey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback