Internet-fönster-shopping

Ett uttryck som eve använde härom veckan, men shit vad man gör det ofta. Iaf jag haha. Jag älskar o titta runt i olika affärer på nätet o se vad jag hittar. Just nu hittade jag just en amerikansk sida med helt sjukt billiga priser, OCH dom skickar till Sverige ifall någon blir sugen. Jag önskar jag kunde beställa kläder från dom nu men eftersom jag flyttar om en vecka blir det lite svårt med beställningen. Det var därför jenny fick beställa klockan jag berättade om förrut. Sen tänkte jag oxå va lite duktig den här månaden och betala av så mycket som möjligt på mina krediter!

Men nu har jag hamnat på sidopår, skulle ju beräätta om den nya sidan jag hittat! http://www.wholesale-dress.net/ heter den och jag sprang på den på Lookbook.nu's forum. Här är lite av de kläder jag hittade som jag gillade:














Jag vill ha!!!

Kommentarer
» Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2012-01-12 » 22:42:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback