VFU start

Idag har vi kursintro till VFUn. Kommer nog bli en rätt soft vecka innan det bär av till stockholm i helgen!  Jag är riktigt pepp på att praktisera först på esperanto och sen på lux. Kommer bli hur kul som helst! Och sen skriva arbetet ihop med bästa Evelina! It's gonna be awesome!

Igår berättade jenny att hon tänker köpa en iphone. Kan ju säga att jag blev sjukt sugen jag me. men jag har inte råd o ta mig ur mitt nuvarande avtal så de får väll vänta ett år. :( Men då kommer ju en nyare versione ha släppts!




Förresten om någon har missat det så kommer jag hem till sthlm på lördag o då blir det utgång i gamla stan som gäller. Kom ut om ni e sugna på o ta en öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback