B-uppsats, inställda planer och sko-smärta

va på första riktiga handledningen idag för B-uppsatsen. Gick riktigt bra, jag är stolt över våran grupp. Vi hade skrivit mer än dom andra och förutom lite små korrekturer så va det vettigt det vi skrivit oxå. :) Nu blir det till att skriva klart ännu mer till nästa handledning. De e skönt att ligga före tidsplanen.

Skulle ha ätit tacos med Jenny och Malin ikväll men det vart ändrat till imorgon istället så nu ska jag bara vara duktig och städa lägenheten ikväll... eller ja, städa lite. Så mycket jag orkar! 

Just nu sitter jag med mina stackars fötter nedtryckta i ett par pumps med dubbla strumpor och ragg-sockor på. Gör sjukt ont men vad gör man inte för sina systrar? Det är tur att dom är fina iaf! Som tack tycker jag Jenny borde köpa mig det här armbandet från Humanity. De e ju 50% rabatt på den på campadre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback