Vill klippa mig NU!!!

Jag är så taggad för o klippa mig och färga håret. Det suger appung att det är en hel vecka kvar på måndag innan jag har tid :( Hade tid på torsdag egentligen men då har jag så klart handledning så det gick inte. Men nu har jag iaf bestämt mig hur jag ska klippa mig och vilken hårfärg jag ska ha. Klippningen blir som jag hade i somras, typ. uppklippt och snelugg men behålla längden. Färgen blir röd lila, kommer bli så himla snyggt!

 

Typ så hade jag tänkt, vad tror ni? Blir det fint?


Kommentarer
» Anonym

det kommer bli asbra :D

2011-01-31 » 23:32:21
URL: http://evelinagunnahr.blogg.se/
» Natalie

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-12 » 21:45:12
URL: http://djurförsäkring.net
» jasmine

tack för tipset!! jag tänkte färga håret i samma färg så jag sökte på: ny frisyr i röd färg, & sen kom det här upp! jag gillar den här frisyren sjukt mkt! ska klippa mig imorgon!!! =)

2012-06-06 » 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback